10 pomysłów na aktywne/zdrowe randki

10 pomysłów na aktywne/zdrowe randki

Opublikowano: 2020-07-17 11:29:04
Kategorie: Babski świat , Inspiracje , Mężczyzna , Styl życia

1. Ugotujcie coś sami

Zamiast spędzać wieczór (i wydać całą wypłatę) na drogiej kolacji, wybierz się na randkę na targ i kup lokalne, zdrowe produkty do wspólnego gotowania. Chodzenie po rynku przyspiesza tętno, a jedzenie ekologicznej żywności jest świetne dla Twojego organizmu.

Ugotuj trochę ryb, na przykład łososia, i lekko podsmaż warzywa kupione na targu. A jeśli nie lubisz łososia, spróbuj upiec mniejszą rybę, na przykład dorsza . Ma niską zawartość rtęci, mnóstwo białka i duże ilości obniżających cholesterol kwasów tłuszczowych omega-3, a także witaminę D (dla zdrowych kości!). Nie wspominając o tym, że smakuje wyśmienicie!

2. Po prostu tańczcie!

Chociaż możesz zostać w domu, oglądając „Dirty Dancing”, dlaczego nie spróbować własnego tańca? Zajęcia taneczne z randką to romantyczny sposób na wspólne spędzanie czasu, a także fantastyczny sposób na ćwiczenia. Jeśli zajęcia nie są w Twoim stylu, co powiesz na wieczór w klubie? Taniec przez jedną godzinę może spalić do 500 kalorii, poprawić siłę i wzmocnić mięśnie - więc wyjdź na parkiet i popisuj się swoimi ruchami!

3. Ścianka wspinaczkowa to dobry pomysł.

Dla niektórych może się to wydawać zbyt ryzykowne, ale nie zapominaj od razu o wspinaczce. Obecnie nie jest to sport ekstremalny dla wybitnie wysportowanych i odważnych. W rzeczywistości w całym kraju powstały sale wspinaczkowe. Są bezpieczne, zabawne i dostosowane do wszystkich poziomów umiejętności. Zarówno początkujący, jak i zaawansowani wspinacze mogą brać udział w zajęciach. Asekuracja swojego partnera, gdy wspina się po ścianie, to świetny sposób na zdobycie jego zaufania i jednoczesne spalenie kalorii.

4. Wyjdźcie na zewnątrz.

Spędzanie dnia na łonie natury może być świetną randką. Upewnij się, że masz przy sobie dużo wody, aby zachować nawodnienie i przekąski, aby zachować energię i dobry nastrój. Zdecyduj się na mieszankę studencką z owocami i orzechami zamiast wysokokalorycznych batonów energetycznych z cukrem. Jeśli nie masz ochoty na wędrówki piesze, spokojny spacer po lesie lub spacer po okolicy również spala kalorie. Pójście na rower czy rolki we dwójkę może być bardzo romantyczne.

5. Joga time.

Istnieje wiele uprzedzeń dotyczących jogi, które po prostu nie są prawdziwe. Jednym z nich jest to, że joga nie jest zajęciem dla pary. Podobnie jak taniec, joga może być świetnym sposobem na ćwiczenie z partnerem. Zajęcia obejmują jogę Ananda - spokojny styl, który koncentruje się na kontrolowanym oddychaniu, powolnych ruchach i wyrównaniu ciała - po wymagające fizycznie i budujące siłę style jogi Ashtanga i Bikram.

6. Zostańcie w łóżku.

Podczas gdy większość zdrowych czynności wymaga wyjścia z domu, ta aktywność wymaga zrobienia czegoś dokładnie odwrotnego. Romantyczny dzień w sypialni jest jednym z najzdrowszych sposobów spędzania dnia. Seks może :

  • poprawić nastrój i redukcję stresu,
  • spala kalorie,
  • wzmacnia układ odpornościowy,
  • zmniejsza ryzyko raka prostaty,
  • zmniejsza ciśnienie krwi,
  • reguluje poziom hormonów.

7. Wino i czekolada

W odpowiednich ilościach zarówno czerwone wino , jak i ciemna czekolada mogą być doskonale zdrowe, a nawet korzystne dla organizmu. Według American Heart Association istnieją dowody na to, że kieliszek lub dwa czerwonego wina dziennie mogą obniżyć ciśnienie krwi i zapobiegać chorobom serca. Według Cleveland Clinic składniki ciemnej czekolady mogą również pomóc w poprawie ciśnienia krwi. Zjedź więc małą ilość gorzkiej czekolady i pamiętaj, że „mała ilość” to nie całe opakowanie lodów Grycan.

8. Weekend za miastem

Liczne ośrodki wypoczynkowe w całym kraju kładą nacisk na zdrowy tryb życia, zapewniając jednocześnie weekend relaksu. Oferta obejmuje zarówno pyszne organiczne posiłki, jak i masaże dla par i sauny. Wiele ośrodków oferuje również jednodniowe wycieczki piesze, rowerowe lub inne wycieczki inspirowane przyrodą.

9. Kręgle

W chłodniejsze miesiące, kiedy znalezienie pomysłu na aktywną randkę może wydawać się trudne, dzień na kręglach jest idealnym rozwiązaniem. Kręgle to świetna zabawa i gra poprawiająca koordynację ręka-oko. I wbrew powszechnemu przekonaniu kręgle i piwo nie muszą iść w parze.

10. W siodle

Pomysł na przejażdżkę konną o zachodzie słońca może wydawać się tandetnym zakończeniem romansidła, ale randka na koniu to w rzeczywistości świetne ćwiczenie. Jazda konna poprawia Twoją postawę i przyspiesza tętno, poprawiając zdrowie układu krążenia. Wycieczki z przewodnikiem są dostępne w całym kraju, praktycznie poza każdym miastem.

Utrzymywanie zdrowego związku

Wyjście na zdrową randkę to wspaniały pierwszy krok w kierunku rozwijania i utrzymywania romantycznej relacji opartej na zdrowych praktykach. Aby upewnić się, że Twoje relacje są zdrowe fizycznie i emocjonalnie, dowiedz się, jak otwarcie rozmawiać z partnerem o seksie i uzyskaj wskazówki, jak zapewnić mu satysfakcję z związku.

Dodaj komentarz

 (z http://)