Dlaczego feromony nie działają?

Dlaczego feromony nie działają?

To nie tak, że raz „psikniesz” się feromonami i po sprawie - cała płeć przeciwna szaleje na Twoim punkcie. Feromony nie gwarantują Ci sukcesu ale znacząco podnoszą szanse! Przeczytaj co odpowiadamy na pytanie zadane w tytule...

O tym Czym są feromony oraz Jak działają już pisaliśmy. Wiesz też jak je stosować a nawet jak pachną. Publikowaliśmy nawet wpis o tym Kiedy człowiek wydziela feromony, Podaliśmy sporo danych potwierdzonych badaniami naukowymi (odsyłamy do tego artykułu) Mimo wszystko nadal się wahasz, bo internecie pełno jest opinii o tym, że feromony nie działają?

Sceptyków nigdy nie brakuje

Chyba nie ma na świecie takiej rzeczy, która nie spotkała by się z krytyką i negatywną oceną części społeczeństwa. Malkontentów zawsze było „na pęczki”. Twierdzą, że coś jest słabe i nie działa, nie mając nawet pojęcia jak dany przedmiot wygląda, a o tym by kiedykolwiek go spróbowali nie ma mowy. Dlaczego zatem wierzyć ich opiniom?

Z drugiej zaś strony - dlaczego wierzyć pozytywnym opiniom? Ilość dobrych opinii o feromonach jest równie duża (lub większa). Ale czy są prawdziwe?

Gdyby feromony nie działały… To by się nie sprzedawały!

Spójrzmy na to z innej strony – ze strony biznesowej. Jak wiele rodzajów, marek i typów feromonów dostępnych jest na rynku? Ile sklepów je sprzedaje (z sukcesem)? W końcu - ilu producentów wytwarza feromony? Wystarczy w wyszukiwarce Google wpisać wyrażenie feromony by zobaczyć jak wiele wyświetli się wyników. Gdyby zatem feromony nie działały, to czy produkt ten miałby tak wielu odbiorców, a producenci, hurtownicy i sklepy zarabialiby pieniądze na produkcji i dystrybucji? NIE – jeśli coś nie działa to się nie sprzedaje!

Na przykładzie naszego sklepu możemy potwierdzić, iż wielu jest klientów, którzy powracają i cyklicznie kupują feromony tej samej mark. Czy gdyby nie działały to taka sytuacja miałaby miejsce?

„W moim przypadku feromony nie zadziałały!”

Jak wspominaliśmy na samym początku artykułu – zastosowanie nawet najsilniejszych feromonów nie jest gwarantem sukcesu. Owszem, feromony wywołają u osób Ciebie otaczających sympatię, szacunek, a nawet wpłyną na pociąg seksualny, jednak nie oznacza to, że „każda rzuci się na Ciebie”.

Spójrz co pisaliśmy w opisie kategorii produktów Feromony:

...Docierają prosto do mózgu, a ludzie, którzy znajdują się pod ich wpływem są bardziej nastawieni na kontakt z nami, bardziej otwarci i zdecydowanie milsi. To popularny środek, który nie tylko przyciąga ludzi jak magnes, ale także sprawia, że czujemy się bardziej pewni siebie, odważni i atrakcyjni.

Feromony podnoszą szanse na powodzenie…

… nie tylko w kontaktach damsko-męskich. Feromony dzięki temu, że wzbudzają większą sympatię do osoby je stosującej mogą być z powodzeniem stosowane w pracy, w życiu codziennym, w szkole, a nawet w urzędach. Pomagają nam w wielu sytuacjach życiowych, jednak nie możesz liczyć, że ich stosowanie zadziała jak magiczna różdżka! Możesz przyjąć, że feromony to połowa sukcesu – jednak druga połowa nadal jest po Twojej stronie.

Nie licz na to, że zastosujesz mocne feromony męskie, staniesz przy barze w klubie, a dziewczyna sama Cię poderwie. Tak to nie działa! Dzięki feromonom łatwiej będzie Ci ją uwieść, jednak nadal musisz „zagadać” :) Pamiętaj, że dzięki użyciu feromonów Twoja pewność siebie też wzrośnie, więc powinno być Ci łatwiej, ale… Musisz wykonać krok.

Podsumowania czas… Dlaczego feromony nie działają?

Jeśli myślisz, że samo ich zastosowanie jest magią i wszystko samoczynnie zadziała to się mylisz! Stosuj feromony jako wsparcie, dla poprawy pewności siebie, dla zmiany sposobu postrzegania Cię przez innych, dla lepszego samopoczucia. Zwracaj na siebie uwagę dzięki feromonom i… Wykorzystuj to! Nie pozostawiaj wszystkiego w gestii działania związków semiochemicznych zwanych feromonami. One są jedynie wsparciem Twojego przyszłego sukcesu!

Podobał Ci się artykuł? Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z nowościami na naszym blogu.

Dodatkowo otrzymasz 25 zł do wykorzystania na zakupy w Secretive.pl!

Produkt poprawnie dodany do porównania!