Skuteczne ćwiczenia na powiększenie penisa - 8 sprawdzonych technik

Autor      sty 18, 2018     Mężczyzna    0Komentarze
Skuteczne ćwiczenia na powiększenie penisa - 8 sprawdzonych technik

Ćwiczenia mające na celu powiększenie penisa(zarówno jeżeli chodzi o długość, jak i obwód) to najbardziej tradycyjna metoda na zwiększenie rozmiarów swojej męskości. Aby jednak ćwiczenia były skuteczne, należy dowiedzieć się kilku rzeczy o technice ich wykonywania, Właśnie w tym celu powstał nasz krótki poradnik. Zaprezentujemy w nim kilka najbardziej efektywnych ćwiczeń na powiększenie penisa, które pozwolą Ci uzyskać upragnione efekty.

Jaka jest skuteczność ćwiczeń na powiększenie męskości?

Na temat skuteczności ćwiczeń na powiększenie penisa istnieje wiele rozmaitych, często bardzo rozbieżnych opinii. Niektórzy negują tę metodę ze względu na jej pracochłonność: pierwsze efekty regularnego treningu przeważnie pojawiają się przeważnie po około dwóch miesiącach(mniej więcej 1 centymetr długości więcej). Następne miesiące przynoszą już mniej wyraźne efekty (około 0,5 centymetra na każde następne dwa miesiące ćwiczeń), Czy to dużo? Można dyskutować. Jednak według osób, które regularnie i prawidłowy sposób wykonują ćwiczenia na powiększenie penisa, przeważa opinia, że efekty są odczuwalne podczas zbliżeń seksualnych.

W przypadku mężczyzny, u którego "wartość startowa" wynosi 13 centymetrów, zwiększenia długości prącia o 3 centymetry jest bez wątpienia rezultatem zauważalnym. Jak już jednak wspominaliśmy, wszystko zależy od regularności oraz poprawnej techniki wykonywania ćwiczeń. Jeżeli zależy Ci na szybszym i wymagającym mniej wysiłku powiększeniu swojej męskości, powinieneś zapoznać się również z innymi dostępnymi metodami, ze szczególnym uwzględnieniem dobrej jakości tabletek na powiększenie penisa.

1. Metoda wsteczna

Metoda wsteczna to popularne i skuteczne ćwiczenie. W tym wypadku, ćwiczenie zaczynamy od naciągnięcia skóry prącia do tyłu. Pozycję utrzymujemy przez mniej więcej 10 sekund. Kilka sekund przerwy, i wykonujemy ćwiczenie ponownie. W przypadku tej metody bardzo ważna jest prawidłowa technika. Przede wszystkim, zatrzymanie pozycji nie powinno trwać więcej, niż 10 sekund. Po drugie, uchwyt powinien być na tyle mocny, aby odciąć dopływ krwi.

2. Rozciąganie

Rozciąganie to jedna z najbardziej popularnych a zarazem najskuteczniejszych metod powiększania penisa. Przed samym rozpoczęciem treningu należy obłożyć swoją męskość ciepłym okładem. Odpowiednie rozgrzanie członka jest konieczne, aby uzyskać pożądane efekty. Dzięki rozgrzaniu, do prącia napłynie więcej krwi, co jest równoznaczne ze zwiększonym dotlenieniem komórek mięśniowych. Dotlenienie zaś to jeden z podstawowych warunków efektywnego treningu.

Ćwiczenie należy rozpocząć od chwycenia główki penisa. Następnie rozciągamy go wzdłuż (w kierunku przed siebie). Rozciąganie powinno być mocno, lecz nie powodować bólu. W momencie maksymalnego rozciągnięcia należy utrzymać tę pozycję przez mniej więcej 5 do 10 sekund, a następnie przerwać uchwyt. Kolejny krok to pociąganie główki penisa w dół podczas rozciągania. Podobnie, jak w przypadku wcześniej przedstawionej wersji tego ćwiczenia, rozciągnięcie powinno być mocno, lecz nie przekraczać granicy bólu. Również tutaj należy zatrzymać ruch na około 5 do 10 sekund, a następnie zwolnić uchwyt.

Następny krok to rozciąganie penisa wzdłuż z ruchem główki w górę, tj. w kierunku brzucha. W końcowej fazie ćwiczenia należy zatrzymać ruch na 5 do 10 sekund, a następnie zwolnić uchwyt.

Rozciąganie penisa, zaprezentowane tutaj w trzech wersjach, to jedna seria ćwiczenia. Na początku ilość serii powinna wynosić od 8 do 10. Z czasem możemy ją zwiększać.

3. Rozciąganie – metoda numer dwa

W tej metodzie chodzi o to, aby używać obu rąk, zyskując w ten sposób większy zakres ruchu. Na początek musimy chwycić żołądź jedną ręką. Chwyt powinien być mocny, jednak bez przesady: nie powinniśmy odczuwać dyskomfortu a tym bardziej bólu. Drugą rękę należy położyć przy podstawie penisa. Następnie ciągniemy żołądź aż do momentu, w którym poczujemy, że prącie zostało mocno naciągnięte. Taką pozycję utrzymujemy przez mniej więcej 10 do 15 sekund. Po parunastu sekundach przerwy, wykonujemy ćwiczenie ponownie. To ćwiczenie najlepiej jest wykonywać dwa razy w ciągu dnia, w sesjach o długości od 2 do 5 minut.

4. Jelqing

To ciekawe ćwiczenie należy wykonywać w stanie pełnej lub chociażby częściowej erekcji. Zanim rozpoczniemy trening, warto jest pokryć prącie lubrykantem. Zaczynamy od uformowania palców dłoni w koło (coś w rodzaju symbolu "Okej"), a następnie chwytamy prącie u podstawy. Kolejny krok to intensywne masowanie penisa poprzez przesuwania uformowanego z palców koła od nasady po żołądź. Ćwiczenie powtarzamy parę razy. W tym ćwiczeniu o zwiększenie dopływu krwi do penisa, dzięki czemu mięsień(penis jest mięśniem) staje się większy.

Więcej na ten temat przeczytasz w artykule Skuteczne sposoby powiększania penisa #1 Arabska metoda JELQ.

5. Metoda powiększania penisa z użyciem obciążników

Jest to jedna z najstarszych metod na powiększenie penisa przy pomocy ćwiczeń. Została odkryta i spopularyzowana przez pomysłowych mieszkańców Kraju Kwitnącej Wiśni. Co ciekawe, skuteczność tej metody znalazła potwierdzenie w badaniach naukowych.
Pierwszą zasadą w przypadku tego ćwiczenia jest to, że nie wystarczą nam same dłonie: będziemy potrzebować również specjalnych ciężarków. Ćwiczymy zawsze na prąciu w stanie spoczynku. Ćwiczenie jest proste w wykonaniu: po prostu przytwierdzamy do penisa obciążenie. Następnie rozciągamy prącie w dół, mocno ale tak, abyśmy nie czuli przy tym bólu lub dyskomfortu. Warto pamiętać, że ta metoda, chociaż cechuje się bardzo wysoką efektywnością, jest również dość niebezpieczna. Z tego powodu, należy zaczynać od niewielkich obciążeń. Najlepiej jest również włączyć to ćwiczenie do naszego repertuaru po pewnym czasie wykonywania innych ćwiczeń, wtedy gdy penis zostanie już odpowiednio wzmocniony i uelastyczniony.

6. Rozciąganie prącia w różnych kierunkach

W tym ćwiczeniu trenujemy tylko i wyłącznie na penisie w stanie spoczynku. Na początku należy mocno chwycić żołądź. Następnie drugą rękę kładziemy w okolicach dolnej części penisa. Ćwiczenie polega na ściąganiu obu rak w przeciwnych kierunkach przez około 10 sekund (jedna ręka ciągnie w dół, w kierunku brzucha, zaś druga w kierunku przeciwnym). Po krótkiej przerwie, wykonujemy ćwiczenie ponownie. Jest to jedno z bardziej skutecznych ćwiczeń, dlatego warto poświęcić na nie parę minut każdego dnia.

7. Ćwiczenie metodą Kegla

Jest to jedno z bardziej skomplikowanych ćwiczeń na powiększenie penisa. Zacząć musimy od namierzenia mięśnia łonowo-guzicznego. Aby to osiągnąć, najpierw należy zapoznać się z jego położeniem w jakimś internetowym atlasie anatomii, a następnie wyczuć ten mięsień poprzez wstrzymanie moczu podczas sikania. Następnie, kiedy już udało się nam znaleźć mięsień łonowo-guziczny, staramy się go napinać po 20 do 35 razy. Z początku może iść nam to opornie, jednak z czasem mięsień zacznie się wykształcać, przez co zaczniemy czuć jego obecność, a wtedy ćwiczenie będzie o wiele łatwiejsze. Jest to ćwiczenie skomplikowane, ale zarazem bardzo efektywne, dlatego warto poświęcić mu uwagę. Dzięki wzmocnieniu mięśnia łonowo-guzicznego, osiągniemy wzmocnienie erekcji, co będzie równoznaczne z powiększeniem penisa w stanie wzwodu(bardzo często zapominamy o tym, że tzw. pełna erekcja zdarza się rzadko, przez co podczas wzwodu nasz penis jest mniejszy, niż mógłby być). Oprócz powiększenia prącia w stanie erekcji, zauważalne będzie również jego wzmocnienie, co równa się większym doznaniom dla partnerki.

8. Rotacyjna metoda powiększania penisów

Metoda rotacyjna o bez wątpienia jedno z ciekawszych i bardziej pożytecznych ćwiczeń na powiększenie członka. Zaczynamy od chwycenia główki penisa przy pomocy prawą ręką. Następnie rozciągamy prącie, wykonując przy tym rotacyjne ruchy. Jedna seria powinna trwać przez około 30 sekund. Zasada jest taka, że w pierwszej serii rotacje wykonujemy zgodnie z ruchem wskazówek zegara, zaś w sesji następne odwrotnie. Dwie takie serie to jedno powtórzenie. Ćwiczenie można wykonywać od 3 do 6 razy w ciągu dnia.

Podsumowanie

Wszystkie z opisanych powyżej ćwiczeń cechują się sprawdzoną skutecznością. Jak jednak wspominaliśmy już we wstępie niniejszego poradnika, uzyskanie odpowiednich efektów jest uzależnione od regularności treningu oraz poprawnej techniki wykonywania ćwiczeń. Najlepiej jest wybrać 3 lub 4 najbardziej odpowiadające nam metody, a następnie powtarzać je codziennie przez co najmniej kilka miesięcy.

Powiększanie penisa przy pomocy tabletek

Szybszą lecz równie efektywną, co ćwiczenia, metodą pozwalającą na powiększenie penisa jest stosowanie odpowiednich preparatów. Jest to metoda dla leniwych, jednak dla uzyskania najlepszych efektów najlepiej jest stosować tabletki równocześnie z ćwiczeniami. Wybierając tabletki na powiększenie penisa należy kierować się przede wszystkim takimi parametrami, jak ich skład, renoma producenta a także opinie na temat danego produktu ze strony mężczyzn, którzy z niego korzystali.

Polecane preparaty powiekszające penisa

Dobre preparaty na powiększenie penisa powinny zawierać takie składniki, jak żeń-szeń, miłorząb japoński, johimbina, Muira Puama oraz epimedium. Dobrym uzupełnieniem są również cynk, magnez oraz witamina B6(te składniki zawierają się w popularnych preparatach kulturystycznych, znanych jako ZMA, których celem jest naturalna stymulacja produkcji testosternu). Dobrym rozwiązaniem jest również zażywanie Beta-Alaniny: jest to suplement kulturystyczny, który poprawia utlenienie i ukrwienie mięśni. Skuteczność Beta-Alaniny została potwierdzona w badaniach naukowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat powiększania penisa?

Czytaj również artykuły:

Produkt poprawnie dodany do porównania!